niedziela, 13 listopada 2016

Podaj dalej

Hej 

W czwartek dtarła do mnie przesyłka od Wiktorii,
 u której zapisałam się czas temu jakiś do zabawy "Podaj dalej".

Oto cudowna zawartość paczuszki


 własnoręcznie zdobiony pojemniczek po brzegi wypełniony przydasiami: 
kwiatki, wstążka, sznurek, słodziutki pingui ;)

 tekturkowa baza serce, prześliczny tag z wiadomością dla mnie :), perełki, cudny album
 oraz masa wycinanek :D

Wiktorio bardzo Ci dziękuję za tę przesyłkę <3

oraz 

zapraszam Was do zabawy 

pierwsza osoba, która w komentarzu wyrazi chęć zabawy w ramach
"Podaj dalej" w ciągu roku otrzyma ode mnie paczuszkę niespodziankę :),
którą wyślę w ciągu roku od dzisiejszej daty...
 
[wysyłka na terenie Polski]

ps wszystkie zdjęcia mojego autorstwa, natomiast autorką prac jest Wiktoria 
Zapraszam do zabawy :)

10 komentarzy:

  1. :):):)jestem piersza i oczywiście chętna baardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 wspaniale, poproszę o adres na wojciak.magdalena@gmail.com

      Usuń
  2. "Jakiś czas temu...", prawie rok hihi, no ale zmieściłam się w czasie ;)
    Cieszę się, że zawartość paczuszki się spodobała :) Miłej zabawy z przydasiami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo 😊 dziękuję 💙

      Usuń
    2. Oczywiście jeszcze byla czekolada ale nie dotrwała do fotki :) a cukierki są wśród przydasi 😀

      Usuń
  3. Piękne prezenty otrzymałaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty Madziu :) Udało Ci się być cudownie obdarowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiktoria pięknie Cię obdarowała.

    OdpowiedzUsuń