czwartek, 21 maja 2015

278 Dla mamy z sercem

Hej 
Dziś kolejna kartka dla mamy, dodam, że już się komuś spodobała ;)...

materiały: papiery kwtnące frezje, zaczarowany ogród, napis- bardzo dziękuję
distress oraz kwiatki i perełki w płynie


 kartke posyłam na wyzwania

http://magicznakartka.blogspot.com/2015/05/magiczny-gosc-papermona-lift.html
 lift poniższej pracy
  
oraz
http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-5-dla-mamy.html
 pozdrawiam :)
dziękuję za pozostawione słowa:)

11 komentarzy:

  1. Fajnie, że stempelek się przydał :) Praca też sympatyczna :)
    Dziękuję za zabawę z Magiczną Kartką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przydał??jest mega, dorwałam go i już nie wypuszczę ;) dziękuje Ewa!!

      Usuń
  2. Nic dziwnego, że się komuś spodobała :) Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka i super sentencja. I te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna karteczka, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny "kreskówkowy" klimat, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sentencja piękna, kartka cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję dziewczyny!! wasze słowa są dla mnie niczym balsam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, bardzo udany lift :)
    Dziękuję za udział wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna karteczka. Dziękuję za udział wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń