niedziela, 26 kwietnia 2015

244 Dla chłopca

Witajcie
Miałam malutka przerwę, ale uwierzcie mi nie próżnowałam. 
Wczoraj miałyśmy wspaniałe twórcze spotkanie u Oli big thx kochana. 
Gości było co niemiara:  Ania z paczuszką ;), Jadzia z uroczymi kwiatkami własnej roboty, Marta, Iza  z maszynką (oj się dorwałam ;))  oraz wspaniałe osoby które poznałam: Magda z wykrojniczkami , Agnieszka  z pomocną dla mnie dłonią przy obsłudze maszynki ;), Justyna z przeuroczym słodziakiem oraz jeszcze jedna osoba, której niestety imienia nie pamiętam ;( (podpowiedzcie dziewczyny).

Po warsztatach wróciłam do domu pełna zapału do pracy i oto co stworzyłam :))
 
 

 materiały: papier nie zapomnij mnie,  tekturki, kwiaty, koronka, distressink wreszcie go mam!

kartka powstała wg kursu Klaudii dziekuję klik

kartkę posyłam na wyzwania:
http://paperpassionpl.blogspot.ie/2015/04/ekspresowe-wyzwanie-weekendowe-nr-4.html
 http://blog.lemoncraft.pl/2015/04/kwietniowy-piatek-z-fanami-april-fan.html
dziękuję dziewczyny za spotkanie i oby do następnego!
Życze wszystkim miłego dnia!:)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, delikatna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka, no i gratuluję wygranej w Magicznej Kartce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, właśnie sie dowiedziałam i bardzo się cieszę :))

      Usuń
  3. O... zaraz lecę zobaczyć do MK, a tu juz gratuluję:) Karteczka bardzo fajna, delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna karteczka, subtelna i elegancka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa kompozycja, piękna praca:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń