środa, 8 kwietnia 2015

227 Kartka wg mapki#2

Witam
Cieszę się i bardzo dziękuję za komentarze i wszystkie słowa, które u mnie pozostawiacie.
Dziś wracam z karteczką ślubną...
Nie będzie dziś za dużo zdjęć... 
Kartka wykonana wg mapki, którą już ostatnio wykorzystałam :)

materiały:
papier galeria papieru małe kobietki, uhk, the scrap cake, papiery na chorągiewki lemoncraft nie zapomnij mnie oraz gal.pap. usłane różami, mgiełka, perełki w płynie, koronka, napis, sznurek
kartkę posyłam na wyzwania:
http://craftowyogrodek.blogspot.ie/2015/03/wyzwanie-mapkowe-moodboard-z-crafty.html
 zainspirowałam się kolorystyką z dolnego środkowego zdjęcia ;)

oraz
http://blog.lemoncraft.pl/2015/04/kwietniowy-piatek-z-fanami-april-fan.html
ściskam Was, pa!

3 komentarze:

  1. Co jak co, ale mi tu kwiatków brakuje... tak trochę łysawo mi się wydaje, co nie znaczy że mi się nie podoba. Kolorki fajne i całość taka delikatna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nad kwiatkami się też zastanawiałam, może nieco ją udoskonalę ;) dzięki za podpowiedź

      Usuń
  2. Kartka jest delikatna, ale chociaż z jeden kwiatuszek przynależy się, z racji jej rangi.....Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń