poniedziałek, 27 października 2014

168 z nową kolekcją

Czy Wy też tak macie, że boicie się ciąć nowe papiery?? ;) W sobote zostałam obdarowana przepiękną kolekcją DOM RÓŻ Aniu jeszcze raz bardzo Ci dziękuję. Zaczęłam ciąć, jednak na razie tylko elementy z kart, wkrótce zdecyduję się na więcej :))... A karteczka powstała na bazie tego kursu troszkę dopasowałam go do swoich potrzeb, ale na pewno wrócę do niego z domem róż:).
w pracy użyłam:   baza, koronka, wykrojnik, kokarda, wycinanka- etykietka, klej, papiery: sen motyla,
pracę posyłam na wyzwania
oraz
http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2014/10/na-bogato-wyzwanie-pazdziernikowe.html

 dziękuję za wszystkie odwiedziny i słowa, które u mnie zostawiacie :*

3 komentarze:

  1. bardzo ładna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak z babcinego kuferka :-)

    OdpowiedzUsuń